Maxi dress... I'm ready for new experiences.

5:28 PM CHOCAROME 28 Comments

Dzisiaj w końcu poczułam ochotę na modowe eksperymenty. Korzystając z tego uczucia wybrałam maksymalnie długą (bo aż do ziemi!) sukienkę z Cottonfield. Jeszcze kilka miesięcy temu zaparcie upierałam się przy tym, że nigdy nie narzucę na siebie takiej kreacji, ze względu na to, że zniekształca sylwetkę i odbiera proporcje. W końcu jednak postanowiłam obalić te mity...
sukienka [dress] - Cottonfield

You Might Also Like

28 komentarzy:

  1. thank you for your comment! =)

    The camera is: Kodak EasyShare P880

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ta sukienka! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:00

    ładnie ci w niej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:28

    Thanks for commenting on, and following, my blog! Your dress is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojej strony! Czy mieszkają w Polska? Mój tata jest język polski. Uderzenie zdjęć. Glady po was, nadzieja wrócić i odwiedzić mój blog ponownie!

    xo,
    Leah
    Love Shots

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:56

    ładna sukienka :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś dodać do niej jakiś pasek, wydaje się być za duża:)

    OdpowiedzUsuń
  8. for sure darling!
    i'm following you!
    very nice blog!!!
    sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Official Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuje za komentarz :) wiesz pierwszy raz dopiero zamawiałam z asos i mysle ze naprawde sie oplaca :) bo wys jest za darmo i ciuch dobrej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ta sukienka. ;D
    Też taką miałam, lecz wywaliłam, gdyż nie lubię takich dłuugich sukienek. ;P
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła ta sukienka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe te zdjęcia :)
    ale ja raczej nie założe takiej sukni :)
    jakoś nigdy nie lubi łam sukeinek do ziemi :)

    + dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm sorry, I coudn't answer you before. Recently I've been very busy but here I am.
    Thanks so much for the nice comment on my blog! You're adorable!
    And your blog is amazing, love everything!
    I'm following you too :)
    have a good week
    xx


    http://thecaramelpie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia:)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. eyyy nice drees simple but chic, love the fabric

    http://damirivillo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci Kochana!! :**** Cudnie wyglądasz w tej sukience i oczarowały mnie Twoje włoski ^^ Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  18. you look so good in that dress!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy07:20

    sukienki maxi są świetne, sama mam słabość

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :)

    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu. :)

    Rownież obserwuje . :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zdjęcia, sczególnie te na schodach mi się podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi! thanks for your lovely comment on my blog :)
    you and your dress look beautiful dear, love all the pictures!

    <3
    Nadya
    http://nadyagita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11:29

    Ja też dodałam bloga do ulubionych, bo na pewno będę śledzić na bieżąco:) Świetne zdjęcia, a sukienka podoba mi się. Myślę, że ma w sobie to "coś" i z wysokimi butami może być b. kobieca.

    Pozdr. serdeczne i zapraszam do siebie
    http://carycapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. This pictures are great!! Of course Im following dear... thanks so much for your comment and for being a reader :)
    Kisses sweetie.

    OdpowiedzUsuń
  25. so so cute :) and loved your blog as well <3

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę