When the night is new, I’ll be looking at the moon. I'll see you.

1:57 PM CHOCAROME 62 Comments

"I wait for you. I will never stop.  Each moment that I wait feels like a year, an eternity. Each moment is as slow and transparent as glass. Through each moment I can see infinite moments lined up, waiting."


____________________________________________________________________

I stało się... Pokochałam ćwieki. Całym sercem. Nawet jeśli to nieodwzajemnione uczucie, nie zamierzam z niego rezygnować. Straciłam głowę dla nabijanych ćwiekami lordsów, teraz przyszła kolej na kolejne elementy garderoby. Kiedy w internetowym skepie Romwe zobaczyłam ozdobioną kolcami jeansową kurtkę od razu wiedziałam, że niebawem zagości w mojej szafie.

kurtka [studded jacket] - Romwe || pierścionek [ring] - River Island ||  sukienka [dress] - areyoufashion

You Might Also Like

62 komentarze:

  1. kuurtka Roomwe <3 loove!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz. Połączenie dzinsowej kurtki z ćwiekami i czerowonej sukienki wygląda genialnie - seksownie i zabawnie. Nie spodziewałam sie takiego efektu.
    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow! kurtka jest boska ,3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia !
    jesteś strasznie fotogeniczna :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Your outfit is stunning!
    I really like the denim jacket with the studs! I was thinking of getting a studded one too :)

    fashion is for idiots [like us]
    fashion is for idiots [like us]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolcowa kamizelka boska! No i okulary, mega oryginalne ;) Buziaki! U mnie nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice set ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba z wzajemnością :) świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:23

    świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony drapieżnie z drugiej dziewczęco :) Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta katanka !
    pięknie wyglądasz !

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam w sobie nie noszę ubrań z ćwiekami, ale doceniam ludzi, którzy je noszą! Często wyglądają świetnie jako dodatek :)

    Zapraszam do mnie na

    www.yowloski.blogspot.com nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szalenie mi się podobasz w tym wydaniu.
    a okulary- marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your jacket!!

    x
    http://monstrousstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kurteczka. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobna sukienkę, ale z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w zestawie ta kurtka jest jeszcze piekniejsza! Cudowna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie!!!
    <3

    P.S. też uwielbiam ćwieki! :D

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakby się ktoś nadział na te ćwieki to ałaa.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! świetna ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  23. MIło mi :)
    Świetna stylizacja-również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka genialna kurtka ;o

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też uwielbiam ćwieki
    wyglądasz ślicznie obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  26. przymierzałam tą kurtkę jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. jest prześliczna i bardzo do Ciebie pasuje ;)
    dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu ;)
    również zostałam obserwatorką i będę tu wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kurteczka! Sama chcę coś kupić z ćwiekami, ale jeszcze nie trafiłam na coś, co poruszyło by maksymalnie moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam ,że Twój blog jest boski ! świetne zdjęcia, boska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna kurtka :D. uwielbiam ćwieki :D
    również dodaję do obserwowanych ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. wow ! Swietna stylizacja :)) Blog bardzo ciekawy - dodaje rowniez do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bajecznie wygladasz w tych okularkach i taka "naszpilkowana" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała kurtka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo dziękuję za takie miłe słowa :* aaaaaaaaaah, cudownie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny blog! rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie okulary i te ćwieki! obserwuje :) zapraszam do mnie http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcia są cudowne <3 świetna stylizacja. dziękuję za dodanie do obserwowanych :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23:42

    jest modnie, jest trendy ;D
    ale sukienka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy04:17

    I totally love it and you are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow wow wow!!<3 wyglądasz zniewalająco!<3 zarówno sukienka jak i kurtka są BOSKIE!!<3
    a w tych okularkach wyglądasz mega!!:) naawet bym nie pomyślała że tak dobrze wyglądają..:)

    obserwuję oczywiście! Cleo:*
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia, bardzo mi się podobają ćwieki, wyglądają niezwykle. Dziękuję za przemiłe słowa, które zostawiłaś na moim blogu. A wiesz, przed chwilą właśnie się dowiedziałam, że znowu wygrałam konkurs... :))))
    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego dnia, ja także obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudo :) kurtka boska <3

    dziękuję za miły komentarz :))
    oj tak lity sa bardzo wygodne :)) w ostatnia niedziele spędziłam w ich prawie 12 godzin a nogi nawet mnie nie zabolały :))
    te kupiłam na DeeZee za 120 zł wtedy były na promocji :))

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja w ogóle nie czuję tego ćwiekowego trendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również pokochałam ćwieki : )
    Śliczna stylizacja ♥

    +blog świetny, dodaje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oo jak ładnie! tez pokochałam ćwieki, dzisiaj przyszła mi paczuszka kolejna z allegro! :D
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  47. także ubóstwiam ćwieki :) fit jest genialny, zazdroszczę kurtki! :D

    ps. dziękuję za przemiłe słowa :*
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Katana jest wprost świetna! ;O zakochałam się :D
    Jak najbardziej obserwuje! zachwycasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. łohohoh, jaka kurteczka :O♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietnie wyglądasz :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy18:21

    Dobry outfit - ćwieki ' wymiatają ' . :)

    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też kocham ćwieki. Robisz świetne zdjęcia. Podoba mi się tutaj ; ) Dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  53. genialna kurtka:)
    czytałam wpis na modnej polce i z chęcią poobserwuje wspólnie:) zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. BOSKA KURTKA <3
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/


    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Dodajemy do obserwowanych. fabchicluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale slicznie Kasia! i ta sukienka Co ja miałas na NIVEA :***

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy06:34

    Hi, i think that i saw you visited my site thus i came to
    “return the favor”.I am attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!


    Feel free to surf to my web-site weight loss ()

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy20:53

    They are considering a ban on these compounds due to concerns that the paralysis could become permanent.
    Apart from sunbathing on the glorious sandy beach, this little village offers the
    tourist much more. There are a total of nine unique habitats where you may discover many different types of wildlife animals and over one
    hundred species of birds that you may enjoy seeing while on your Florida vacation.

    My weblog; brevelle juicer

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę