NEW IN - brown shoes, large bag and cap with pearls

5:28 PM CHOCAROME 25 Comments

Day by day, it's getting colder, so I started preparing for winter. Honestly, I don't like this season at all. But I have to survive, so lately I gather all thick clothes, which are just necessary for cold days. I buy new sweaters, blouses, caps, scarfs... Below, you can 3 new things from my closet . Frankly speaking, the brown shoes aren't  brand new - I bought them about 10 months ago, but... I totally forgot about them! They were hidden in my cupboard. It was such a nice surprise to discover them after all this time!
 Z dnia na dzień powietrze staje się coraz chłodniejsze, drzewa stają się nagie, świat powolutku traci optymistyczne kolory. Cóż, nie da się ukryć - zimna zbliża się do nas wielkimi krokami. Nigdy nie byłam zwolenniczką tej pory roku, kojarzyła mi się z nieustającym bólem gardła, nad wyraz kwaśną herbatą z miodem, która rzekomo posiada zbawienny wpływ na system immunologiczny i  wracaniem z zajęć po zmroku... Teoretycznie, do tej pory moje poglądy nie przeszły żadnej radykalnej metamorfozy i wszystkie skojarzenia nadal pozostają aktualne. Jednak staram się podchodzić do tego wszystkiego z nieco większą ilością pozytywnej energii - przecież zima posiada też swoje zalety. Jest ich niewiele, ale przecież nie można o nich zapominać! W końcu mogę rozpocząć poszukiwania ciepłych swetrów, które z całą pewnością będą mi wiernie  służyły podczas długich, mroźnych wieczorów... No i dodatkowo mogę nacieszyć się beretami i czapkami. Podobno najwięcej ciepła ucieka właśnie przez powierzchnię głowy :) Poniżej możecie zobaczyć zaledwie malutką część rzeczy, które znalazły się wśród zakupów, które kupiłam specjalnie z myślą o zimie. Brązowe botki na niewielkim obcasie nabyłam już prawie rok temu, jednak kompletnie o nich zapomniałam...spróbujcie więc sobie wyobrazić moje zdziwienie, gdy odkryłam je na dnie szafy!
buty [shoes] - Zara || torba [bag] - Mango || beret [cap ] - H&M

You Might Also Like

25 komentarzy:

  1. świetne buty. też nie lubię jesieni :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Oglądam go od jakiegoś czasu i widzę że dokładasz wiele trudności aby było na wysokim poziomie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.meskomeskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super torba i botki, też chciałabym takie zapomniane niespodzianki wyciągać z szafy, jednak niestety hehe :)

    Pokazuj więcej zakupów !


    pozdrawiam carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten beret. Totalnie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna torebka !!!!!!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:30

    tez mam te buty, ale czarne. btw jak mozna zapomniec o butach? -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ale swietne zakupki :) buty przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy! szczegolnie buty i torebka - cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty ! :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne botki|! zazdroszcze możliwości noszenia takowych na obcasie;) ja jestem bardzo wysoką osobą, dlatego najczęściej sięgam po te na płaskiej podeszwie...

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko co tu pokazałaś z chęcią bym przygarnęła! idealnie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczne butki! Dobrze, ze sie odnalazly :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne buty ! Kolor sprawił na mnie wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję ogromnie!! :)
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jestem pod dużym wrażeniem. Świetnie się czyta i ogląda zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraaaszam do siebie o obserwuje ! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:03

    Czy dalej jestes zainteresowana kupnem vansow? Jeżeli tak to zapraszam http://allegro.pl/vans-slip-on-i2694753931.html

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i torebka piękne ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Obcas butów nie przypadł mi do gustu. :) Ale torebka bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście uwielbiam jesień i zimę też. uwielbiam ten berecik. zakochałam się<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej torebce !! (:

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne botki ;) fajnie, że je znalazłaś. ;D świetna torebka :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:41

    Świetne buty i ten berecik- cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę