21.03. Pierwszy dzień wiosny!

6:09 PM CHOCAROME 15 Comments

JEANSY- Vero Moda SWETEREK - Zara  BERET- Parfois KOLCZYKI - Six at C&A BLUZKA - Zara Okulary - mojej koleżanki, z Croppa.
Bonjour a tous! Dzisiaj jak już pewnie każdy się zorientował, patrząc na kalendarz obchodzimy pierwszy dzień jednej z najpiękniejszych pór roku  - wiosny... Teoretycznie jest to wystarczający powód do tego, aby opuścić lekcje i pozwolić sobie na małe szaleństwo, jednak ja jak zwykle musiałam się poświęcić i zrezygnować z tych przyjemności. Siedziałam osiem godzin w szkole, napisałam 3 sprawdziany i cudem udało mi się  uniknąć pytania. Po prostu moja cudowna szkoła zafundowała mi kolejny dzień pełen stresu. 
Mam już tego dość! Poza tym zaczynam pisanie pracy na Olimpiadę i powoli tracę wszystkie siły na cokolwiek. Motywacje mam co prawda całkiem sporą, ale jestem chyba za mało wytrzymała na presję i na te wszystkie chore czynniki. 
 Za to w weekendy mogę sobie pozwolić na odrobinę luzu - w tą sobotę zrobiłam to z moją amie z osiedla ;*



___________________________________
Little things
mean alot.

You Might Also Like

15 komentarzy:

  1. love the photography!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia szczególni to z widocznym mostem w tle ;) Jak ze starych francuskich filmów!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :) a berecik dodaje Ci francuskiego szyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this French-inspired look! So cute and those stripes are wonderful!

    invasionista

    OdpowiedzUsuń
  5. You have a great blog and I wondering if you want to follow each other

    My Lyfe ; My Story

    OdpowiedzUsuń
  6. cool Blog :D

    hugh serah

    serah-de-fashix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely pictures :) I love spring!

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely blog. In those pictures, that at is marvelous!
    I'm following now
    xoxo
    www.sensiblystyled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i love that hat and the striped shirt is so cute! thanks for your comment! I actually workout about 5 days a week to stay in shape! i run and lift weights :)


    <3 steffy
    Steffys Pros and Cons

    OdpowiedzUsuń
  10. very beautiful pictures!!!! :) lovely blog! Im following!

    Look my blog and if you like it, follow me :)

    www.sickbytrend.com

    xx

    sBt

    OdpowiedzUsuń
  11. love the hat! Do you have a translation button for you blog! I love all the photography :)

    love from SF,

    http://www.brittandwhit.com

    Britt+Whit

    OdpowiedzUsuń
  12. these photos are so beautiful !

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely pictures! x

    OdpowiedzUsuń
  14. Your post is simply amazing! Loves it! I'm now subscribing to your blog on my google reader!

    Please check out my blog when you get a chance.

    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę