Sometimes it’s the smallest decision that can change your life forever

2:30 PM CHOCAROME 50 Comments

"A life spent making mistakes 
is not only more honorable, 
but more useful than a life spent doing nothing.”
_____________________________________________________________
Początek jesieni przywodzi mi na myśl parki i trencze w kolorach otaczającej nas natury, rewię ocieplanych botków w sklepach obuwniczych, zaskakująco eleganckie kapelusze i berety, kalosze w odcieniach tęczy... Kalendarzowa jesień zaczyna się dopiero za kilka dni, więc postanowiłam zaczekać z wyciąganiem z szaf ciepłych rzeczy, które kojarzą mi się właśnie z tą porą roku. Aby choć na chwilę zatrzymać lato, zamiast ciepłej kurtki wybieram jej cienszą alternatywę - jeansową wiatrówkę z Zary...

kurtka [jacket] - Zara || bluzka [blouse] - Zara || torba [bag] - Stradivarius || okulary [sunglasses] - HERE

You Might Also Like

50 komentarzy:

  1. gorgeous photos!

    www.modernsuburbanites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa kurtka jak dla mnie to must have zawsze i wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ś W I E T N I E ! ! ! : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz.
    Cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I liked your bracelets :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary wymiecione w kosmos !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kurtka! < 3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pierwsze zdj:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne, jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak jesiennie! piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna katanka !!! jesiennie :))))


    pozdrawiam ! ;) i zapraszam do Sibie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam takie zestawienie, torba świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny jesienny look, lubię takie kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta stylizacja...

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, jednak wg mnie zdjęcia troszkę nie przedstawiają jej, bo przydałoby się jedno takie cało, a reszta skupiona na szczegółach :)

    Wpadaj na męski blog www.yowloski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw :) podoba mi się Twoja torba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro Poznań to może gdzieś się kiedyś miniemy :D
    a co do Twojego bloga, to bardzo mi się podoba :) świetny masz styl.
    również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ubierasz się mega spoko! Ja ostatnio przechodzę kryzys i narzekam, że nie umiem się ubrać ;p Obserwuje także! Może coś podpatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wyglądasz, bardzo ładna katana ;) wydaję mi się jednak, że okulary tu nie pasują, a przynajmniej nie takie. ale to tylko delikatna sugestia.
    ogólnie podoba mi się Twoj styl, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowita bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. W takich momentach przypomina się moja stara kurtka jeansowa Ralpha Laurena, która umarła kiedy próbowałam ją przerobić :c

    OdpowiedzUsuń
  26. You have all the reason ... A mistake is better than don't do nothing!
    I loved your Denim...
    Beso!
    lilianlatino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała stylizacja! A Ty świetnie wyglądasz.
    Obserwuje i liczę na to samo<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej. Wielkie dzięki. Bardzo mi miło! ;* Ale słowo talent, to za duże słowo. Też dodaję do obserwowanych! Poznań rządzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję! Naprawdę takie słowa wiele dla mnie znaczą. Czytając książki, zawsze mam wrażenie, że moje zdolności literackie są niczym. A piszę, bo lubię pisać. Niedługo trzeci rozdział, prawdopodobnie już jutro, dlatego zapraszam!

    Kto wie, może w przyszłości coś napiszę...

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy22:22

    zmieniasz styl jak kameleon

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, torba jest przepiękna!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  32. jeansowa koszula i ta torba idealnie komponują się z tłem Twoich zdjęć, czuc jesien jednak tą złotą czyli całkiem przyjemną ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. katana przypomina jeszcze lato, jednak sceneria odziana w złote liście niesie już jesień. Stylizacja na pograniczu pór roku, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  34. służy Ci jesienna aura, śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz bardzo ładnie :) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
    Cieplutko pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Na prawdę świetny blog, bardzo mi się tu podoba :D
    Stylizacja cudowna, kurteczka piękna, a ta torebka ahh<3
    Wspaniała!
    Oczywiście obserwuję :)
    nie zapomnij o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne zdjecia, jeans jak zawsze jest najlepszy!!!! super moja droga!!!:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  39. mi również baardzo miło ;)
    masz cudowny styl !

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tam bym Ci tą torbę podprowadziła, piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze? Nie wiem co odpowiedzieć bo nie odnajduję się w FASHIONblogach... ale dzięki za słowa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych :) Ja też obserwuję Twojego bloga :) Pozdrawiam!

      Usuń
  43. Piękny kolor jeansu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dżinsowa kurta fajnie uzupełnia całość no i okulary również ;)

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę