We are a whisper until a scream is needed

5:51 PM CHOCAROME 42 Comments

Houses are not homes - we’re not made of bricks and stones. Home is you and me.
__________________________________________________________________________________________________
Today, my outfit is really simple and girly - remember the day when I said that I hate pink colour? Well... I've changed my mind. Sometimes pink can be elegant and not too sweet. That's why I loved the dress from Ax Paris. I prefered black version, but I couldn't find it, so... Now I'm the owner of peach-pink one.
Moje ostatnie stylizacje są wyjątkowo nieskomplikowane i klasyczne. W końcu co wyszukanego można na siebie zarzucić, gdy temperatura przekracza 30 stopni? Nie jestem wielbicielką ultrakrótkich szortów i t-shirtów, które ledwo zasłaniają pępek (chociaż i z tym różnie bywa...), więc latem nie mam zbyt wielkiego pola do popisu - pozostaje mi jedynie dopasowanie sukienki do nastroju. Do niedawna w mojej szafie dominowały najzwyklejsze jednobarwne bluzki i długie spodnie, jednak przeprowadziłam niemałą rewolucję i obecnie mogę pochwalić się garderobą prawdziwej kobiety. Pełno w niej sukni, sukienek, a nawet spódniczek (do których nadal jestem nastawiona BARDZO sceptycznie :))

sukienka [dress] - AX PARIS || okulary [sunglasses] - HERE

You Might Also Like

42 komentarze:

  1. prześliczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz, okulary świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, masz cudowną spódnicę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny letni zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna spodniczka!! ja kocham wiosne i lato akurat uwielbiam i szorty i spodnice i sukienki :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne masz okulary!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your dress is so cute :) I love the sunglasses too

    OdpowiedzUsuń
  9. super to połączenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks cute! I really love the sunglasses. (:

    Love following ya~


    -ally

    OdpowiedzUsuń
  11. You look like cute! I love your skirt <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacja, śliczna spódniczka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:38

    Kiedy będą wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wieczorem :) Na 100%!

      Usuń
    2. Anonimowy00:25

      No i nie ma:p

      Usuń
    3. Tak, faktycznie, przyznaję się do winy ;) Nie było mnie wczoraj wieczorem w domu :< Także teraz zabieram się za losowanie, wyniki będą za kilka minut :))

      Usuń
    4. Anonimowy17:58

      A tak poważnie?;p

      Usuń
    5. Dopiero dzisiaj, miałam małe problemy organizacyjne ;)

      Usuń
  14. Śliczny zestaw ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdajesz sobie sprawę że wyglądasz zjawiskowo w tej sukience?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look! okulary i spódnica booskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba, bo z prostego stroju stworzyłaś naprawdę świetny i ciekawy look!
    W okularach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your outfit! :)

    follow my blog please, you'll make me very happy :):): B Y C L A U D I A

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przypominasz mi Rose ze Zmierzchu :D

    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz...
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna różowa spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. na drugim zdjęciu zupełnie jak Lana Del Rey <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Bardzo udany zestaw ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. równiez nie za bardzo lubię sukienki ale ostatnio ich przybywa!
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo ciekawą urodę ;)
    $liczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekne zdjecia! swietne kolory :) podobaja mi sie Twoje okulary :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. cool,maybе you follow me and i follow you )

    OdpowiedzUsuń
  27. Różowa spódniczka jest rewelacyjna! Przybywam z Forum MP :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładna sukienka, wygląda niezwykle uroczo Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21:53

    amazing style and dress! perffect

    OdpowiedzUsuń

I'll be so happy if you follow my blog and let me know what you think about it. I always follow back.I read ALL coments!

Będzie miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych - zrobię to samo i z przyjemnością zajrzę na Twoją stronę